Packat klart!

Nu har jag äntligen packat klart och är redo att lyfta imorgon!
Imorgon ska jag först åka till stallet och säga hejdå till min fina ponny då vi inte kommer ses på två veckor, vilket faktiskt är lite jobbigt! Sen är det liite småsaker som ska fixas till den absolut sista packningen och sen kommer Julia och då åker vi till efterlängtade HONG KONG!!
Fy vad jag har längtat mycket, det ska faktiskt bli skönt att lämna vardagen lite och även regniga Sverige.
 
Jag har gjort ett par tidsinställda inlägg till några dagar framöver, men det är ju omöjligt att göra till alla 14 dagar, men jag har gjort så gott jag kan och så länge jag kan så glöm inte att titta in i alla fall för jag kommer dessutom berätta om tävlingarna och visa bilder därifrån!
En bild jag och julia tog i mölle för 2 år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0