Starttider + mål för tävlingarna i helgen!

Imorgon, lördag, så ska vi starta 2 klasser vilket är FEI Lagtävlan och FEI Mästerskap. På söndag startar vi dock bara en klass vilket är FEI Lagtävlan.
Imorgon kommer jag att få stiga upp vid typ halv 4 - 4 för att jag har min första start 08.30.. kul! Min nästa start sen är 13.20, så vi har ungefär 4 timmar mellan klasserna, lite drygt men det finns inget man kan göra åt saken, vi får gå och kolla på andra ekipage helt enkelt!
På söndag startar jag 11.36 och det är väl en mer lagom tid, vi blir klara snabbt med dagen så jag kan åka hem och packa det sista inför Hong Kong i alla fall.
 
Mina mål med helgens starter är att vi ska våga ta för oss, jag ska våga använda all tid vi har inne på banan och ta vara på den och göra saker så noggrant jag bara kan! Just nu är vi inne i vår lite svårare period så jag har inga större förväntningar och krav mer än att göra det bästa av det!
 
Efter Åstorp sen blir det ungefär 5-6 veckors tävlingsuppehåll då jag kommer vara i Hong Kong 2 av veckorna och sen resten blir att jobba upp Pee Wee igen för att sen starta nästa tävling i Jönköping. Längtar!

Kommentarer
Hanna skriver

Vad har du för sadel och hur mycket kostar den? Jag har nämligen också en Bo-Gi ponny och vi har svårt att hitta en sadel som passar.

Svar: Jag har prestige sadel :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-06-15 // 10:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0