Veckans schema!

  • Måndag: Först skola och sen ut i stallet och mysa med Pee Wee och bara gå med henne lite i ridhuset. När jag kommer hem på kvällen planera till balen och samla inspiration!
  • Tisdag: Först skola, efter det ut till stallet och jogga Pee Wee lite lätt, sedan hem och planera det absolut sista till balen.
  • Onsdag: Skolan bjuder på "volleyboll turnering" för alla 9or i höörs kommun och på kvällen är det dags för bal. Pee Wee får alltså vila.
  • Torsdag: Vi är lediga från skolan och jag ska vara iväg hela dagen och göra massa roligt, så Pee Wee kommer få vila även här.
  • Fredag: Skola på dagen och efter skolan ska jag se om jag kan få någon träning annars blir det dressyr i ridhuset.
  • Lördag: Vi åker till bakken med alla 9or på skolan så Pee Wee kommer få vila.
  • Söndag: Dressyr i ridhuset.
Denna veckan har jag en hel del som ni märker så därför kommer Pee Wee få ta det väldigt lugnt och återhämta sig efter att ha tävlat 3-4 helger i rad. Hon får vila upp sig för att sedan veckan därpå åka och tävla i Åstorp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0