Äntligen!

Idag ska jag få träffa otroligt saknade Hanna! Vi har inte träffats på hur länge som helst och äntligen har båda tid till att ta en fika i lund!
Hanna och jag lärde känna varandra när vi båda var med i Nova modell 2013 och kom till finalen. Hanna och jag lärde känna varandra väldigt fort och vi hade super roligt tillsammans! Och nu håller vi fortfarande kontakten. Som sagt så har vi inte träffats på superlänge så vi har en del att snacka om, hihi!
 
Kommer göra några tidsinställda under dagen så att ni fortfarande kommer vara uppdaterade!
Hanna och jag, guud vad jag saknar detta ♥

Kommentarer
matilda skriver

hur går det med modellandet nu? går du på några catwalks eller har det helt tagit slut? tack för en superfin och inspirerade blogg :)

Svar: ska svara i ett inlägg! tack så mycket! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-03-26 // 09:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0