Lördag

sorry för att jag inte skrev mer igår, men blev så irriterad på en grej så jag kunde bara inte skriva. åh, blir irriterad nu igen bara av att tänka på det..
 
I alla fall, nu på förmiddagen hade jag tänkt att jag skulle göra lite tidsinställda inlägg för hela veckan eftersom jag kommer ha så mycket att göra. När det är klart hade jag tänkt att jag skulle städa klart mitt rum, för igår började jag verkligen storstäda helt plötsligt och sen hade jag och mamma en myskväll framför en bra film på tvn och sushi!
I eftermiddag har jag träning för Helena och kameran kommer hänga med, sen om det blir film eller bilder får vi se då.
 
Vi hörs senare
den finaste som finns ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0