Just do it!

Man kan minst sagt säga att jag är helt slut! Jag har ingen energi kvar i kroppen alls!
 
Idag sprang vi 1 mil i skolan. Det är som en "tävling" på vår skola som man kan välja att delta i.
Jag måste säga att jag är sjukt stolt över mig själv! Jag fattar fortfarande inte att jag klarade det, jag har inte så bra kondition egentligen dock har jag en stor fördel för jag är så sjukt envis så att det är helt galet. Jag var nära på att ge upp efter lite mindre än hälften för att jag fick jättestora skoskav och för att jag knappt kunde andas i den kvava luften, men jag fortsatte att springa! Jag var faktiskt t.o.m 4de tjejen i mål och sprang 1 mil på ungefär 60 min, dock inte mer. Vi fick 75 min, 1 h och 15 min, på oss att springa detta. Så jag kan helt klart säga att jag är stolt och lite förvånad över mig själv, I made it!
 
Direkt efter skolan var det hem och byta om och sen var det dags för att åka till stallet och fixa där och även träna för Helena! haha, tuff dag!
Nu förstår ni nog alla hur trött jag är..
 
Så nu ska jag bädda ner mig i sängen, puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0