Ge mig sommar!

Hej allihop! Har inte bloggat på ca en vecka nu igen och jag har kommit fram till att jag inte kommer att hinna med både skola, häst, läxor, prov och blogg i vardagen. Så tyvärr prioriteras bloggen sist måndag-fredag.
 
Det händer saker hela tiden, haha jag hinner knappt med! Det var första veckan i skolan nu också efter lovet, men inte har det varit mjukstart.. vi har haft 2 prov redan. Jag vågar knappt tänka på de kommande veckorna nu när man vet vad som måste hinnas med inom skolan innan jullovet!! 
 
Pee Wee har fått ta det lite lugnt. Jag passade på att rida i stort sett varje dag på lovet då jag äntligen kände att jag hade tiden till det. Men som sagt så har skolan dragit igång och då blir det mycket vila på veckodagarna men fredag - söndag rids hon ordentligt igen! 
 
Idag i övrigt så ska jag inte göra så mycket. Pee Wee ska ridas ut en ordentlig runda i skogen och sen när jag kommer hem så ska jag se till att få mycket gjort i mina skolarbeten så att jag slipper det i morgon. Oftast blir det ju att man gör läxor och pluggar till prov i sista minuten i alla fall.. haha! 
Jag längtar så galet mycket efter värme! Mår dåligt när det är så kallt och ruggit, HATAR höst och vinter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0