Hoppat idag!

Idag har jag och Pee Wee hoppat i ridhuset tillsammans med minna och hennes ponny herkules! Det var verkligen jätteroligt! 
Först var Pee Wee lite osäker och i början hoppade hon jämfota hopp över hela tiden, hahah som vi skrattade! Men efter ett tag gick det jättebra och hon verkade tycka att det var riktigt roligt att få göra något annat än att bara gå dressyr i ridhuset. Kom på att det måste varit MINST ett år sedan jag hoppade sist!
Vi hoppade ungefär 60-70 cm och Pee Wee blev superduper lösgjord efter, hon var jättemjuk och lyssnade på allt jag sa till henne!!
 
Kan min sagt säga att det var en rolig dag i stallet i alla fall! Mamma följde med och tog massa bilder på både mig och minna som kommer dyka upp så småningom på bloggen. Jag har galet mycket i skolan denna kommande veckan men minst 3 prov... 
En bild från idag när jag och minna skrittade av hästarna ute
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0