På topp!

Igår kväll kom julia hem till mig och då passade vi på att kränga godis och titta på en skräckis. Den slutade ca 20.00 och efter det låg vi bara och snackade till 04.00!! Jag kan säga att jag är minst sagt trött.. Men det var lätt värt det :)
 
Idag blev det även ett ordentligt dressyrpass på Pee Wee i ridhuset, vilket känns som om att det var längesedan. Idag blev det mest fokus på att få igång bakbensaktiviteten i galoppen så jag red för det mesta skänkelvikningar, slutor och mycket tempoväxlingar. Det var inga disskutioner alls utan Pee Wee verkade bara tycka att det var super roligt att få jobba på lite extra! Min lilla pärla!
 
I övrigt mår jag riktigt bra idag! Har fått massor av energi och känner mig starkare än någonsin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0