Studiedag!

Idag har jag en efterlängtad studiedag. Man är verkligen helt slut i kroppen och hjärnan nu haha, så all vila man kan få just nu är guld värd. Skönt att det börjar närma sig vinterlov!
 
Idag har jag i alla fall redan stressat. Haha, fattar inte varför jag alltid utsätter mig själv för stress när det är det värsta jag vet?! Jag har varit ute i stallet och ridit Pee Wee sen fick jag skynda mig hem för att sen med tåget till lund för utvecklingssamtal. Fick sämsta tiden, mitt på dagen 12.30.. 
Senare idag ska jag i alla fall in till lund för andra gången för att hämta upp Julia i skolan för att sen fira hennes födelsedag som var i tisdags på bästa sätt, bio och käk! Mys ♥
Åh, vilka minnen man har fått med denna tös på 4,5 år! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0