2 tuffa veckor kvar!

Mina två sista veckor innan höstlovet kommer bestå av plugg, Pee Wee, plugg, Pee Wee hela tiden!
Jag har 4 stora prov kvar i juridik, spanska, företagsekonomi och matte. + ett oförberett prov i historia som kan komma när som helst! aaaah
Mina dagar kommer i stort sätt bestå av plugg men jag ska även försöka hinna med Pee Wee så bra det bara går. Hon har förresten gått super dom senaste dagarna! Igår fick hon ett riktigt svettigt och jobbigt pass så idag ska hon få ta det lite lugnt och bara jobbas lösgjord. 
 
Tänkte även höra ifall det finns något speciellt ni vill läsa om? eller några speciella bilder ni vill se? 
Frågestunden har jag faktiskt satt mig ner och svarat på, nu ska jag bara få tid till att klippa ihop filmen..
Finaste lilla ponny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0