aktiv dag i stallet

Idag var jag och minna väldigt aktiva i stallet. Vi båda skrubbade, tvättade och borstade våra boxar så att som var snygga och frächa till våra små ponnys!
Idag red jag även ett dressyrpass på Pee Wee som gick jättebra! Red mest bara igenom henne i alla gångarter utan så mycket rörelser eftersom hon har blivit väldigt mycket riden på senaste och många ridpass har bestått av dressyr. Träningen igår gick förresten super duper och jag fick verkligen en aha-upplevelse! 
Känns som att min lilla ponny är i topp trim inför fredag och lördag! Håll tummarna
 

Här är före och efter bild på krubban
Före:
Efter:
Stor skillnad! (dåliga mobilbilder dock!)

Kommentarer
Anonym skriver

vad händer på fredag och lördag?

Svar: provridningar!
Frida Fransson

Skrivet: 2013-11-02 // 00:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0