Längesedan jag höll i en kamera

I fredags blev det äntligen lov! De två sista veckorna i skolan var riktigt tuffa och jag hade ingen ork kvar alls, jag hade inte klarat en dag till! I fredags kväll var jag även ute med goa vännerna och roade mig. Är det inte konstigt att man kan hitta så bra och äkta vänner på såhär kort tid? Dom vet allt om mig och vi har så galet roligt tillsammans!

Idag ska jag bokstavligen bara ligga i sängen och halv sova, förutom när jag ska ut till stallet. Jag hade tänkt att jag skulle rida ut en lång runda med Pee Wee i skogen. Som sagt så är jag helt slut och orkar knappt röra mig ur fläcken. Så ingen träning idag inte!
 
För övrigt så är mitt lov väldigt fullt. Jag ska träffa massor av vänner, rida och så är jag väldigt sugen på att fota, eller bli fotad. Jag kommer inte ihåg sist jag höll i en kamera! Det var evighetersedan... 
Jaja, jag får väl klura ut någon liten fotodag.
finaste vännerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0