Veckans schema!

  • Måndag: Pee Wee skritt tränas i ridhuset, träna ryggningar och bakdelsvändningar. 
  • Tisdag: Rida dressyr i ridhuset och träna skolor. Plugga!!!
  • Onsdag: Slutar senast 12.00 då vi bara ska in och göra ett matteprov. Rida ett väldigt jobbigt och ansträngande dressyrpass för Pee Wee. På kvällen sen har jag dans träning.
  • Torsdag: Vad jag ska göra med Pee Wee bror på lite hur mycket jag hunnit plugga. Har jag mycket tid ska jag rida ett lätt lätt dressyrpass annars blir det uteritt i skogen för jag måste även ha torsdagen till att plugga riktigt mycket! 
  • Fredagen: Jag hoppas att fredagen är en riktigt bra dag! Håll alla tummar och tår! På kvällen sen ska jag fårhoppningsvis träffa mina vänner.
  • Lördag: Pee Wee får en välförkänt vilodag och jag ska på iväg.
Såhär långt är min vecka planerad och jag måste se till att följa den för att allt ska gå ihop. I övrigt är jag väldigt förkyld så dagarna går ganska segt, men men jag har inte tid för att vila och ta det lugnt, full rulle hela tiden!
Åh herregud vad jag saknar sol och värme! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0