Tävling på gång!

Här är mina starttider för helgen! Det ska faktiskt bli kul att komma ut på banan igen efter ca 4 veckors upphåll där vi bara tagit det lite lugnt.
 
Men Pee Wee har varit i full gång nu dom 2 senaste veckorna kan jag säga, hon har knappt haft tid till att ha en vilodag! haha, nej men hon har blivit riden mycket och just nu märker jag att hon går som bäst när hon får röra på sig lite varje dag.
Mina mål o.s.v inför helgen kommer upp i ett annat inlägg då jag tänkt att jag skulle köra igång lite smått med bloggen igen. Det är faktiskt väldigt många som har frågat efter den IRL och även över internet, och det gör mig verkligen superglad! 
 
Såhär ser resten av veckan ut för Pee Wee's träning:
 
Onsdag: Träning för Sussane
Torsdag: Dressyr i ridhuset
Fredag: lugnare träning för Helena
Lördag: TÄVLING
Söndag: vila/gå en liten runda
starttid för LA: P1
starttid för FEI Inledande
 

Kommentarer
Anonym skriver

Hej !
När kommer frågestunden upp ? <3

Svar: Hallå, den kommer upp imorgon förhoppningsvis! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-09-13 // 20:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0