Några bilder från igår!

Igår red jag ett dressyrpass på Pee Wee i ridhuset. Vi tränar bara på min sits just nu då jag gärna vill vinkla min vänstra arm och axel på något konstigt sätt, så jag fortsatte att träna på det nu när jag red utan tränare också. Det är förståss mycket svårare då där inte finns någon som kan tjata på mig, men det får funka. Hard work!
Idag är det dags att träna för Helena igen och jag är faktsikt riktigt taggad. Jag ska göra allt för att försöka låta bli att vinkla min vänstrasida! I övrigt idag så kommer jag att mocka ut i stallet och när jag kommer hem är det bara plugg som gäller!
 
Här kommer någon bild som pappa tog igår
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0