Nu är det skärpning!

Hoppas att ni alla hade en bra alla hjärtans dag igår? 
 
Lov, det är äntligen lov! Detta lovet ska jag inte göra ett skit i skolväg har jag bestämt mig för. Mitt vinterlov bestod väldigt mycket av plugg, och det kändes fruktansvärt! Så jag ska passa på att sova ut och lämna allt tänkande på skolan i en vecka, super skönt! Jag ska göra roliga saker som jag vill göra på detta lovet, haha!
 
Idag ska jag ut till stallet så fort som möjligt och efter det ska jag hem och förbereda mig för en super rolig kväll med tjejerna! Det var längesedan nu, så jag ser verkligen fram emot det! 
 
Tänke även passa på att lova er bättre uppdatering. Nu är det skärpning!
Det är lov och jag ska hitta på lite roliga saker som jag kan skriva om här. Är såå sugen på att skriva av mig! SÅ NI FÅR JÄTTEGÄRNA KOMMA MED FÖRSLAG PÅ VAD JAG SKA SKRIVA OM. Annars har jag en del långa inlägg som jag planerat att skriva! Jag älskar att skriva så jag blir bara glad om ni kommer på något jag kan skriva mina åsikter eller så om! Nu är det slut på allt skolprat,haha. Nu är det lov och då händer det roligare saker att skriva om!
Fick bli en gammal bild på mig från 9an, bildbrist!

Kommentarer
Anonym skriver

Heeej! Du får jäääättegärna skriva och visa bilder om Pee wees utrustning! :) och vad tycker du är snyggt och vad tycker du inte är snyggt i utrustningsväg på olika hästar? :) med vilka produkter putsar du din utrustning? :) och vad är din klädstil utanför stallet? Vad tycker du är snyggt osv :)

Svar: absolut, det ska jag fixa! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-02-16 // 19:42:56
Natalie Könberg skriver

Gud så fint klänningen satt på dig! Jättesöt:)

Svar: tack så jättemycket :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-02-21 // 20:42:05
Blogg/Hemsida: http://www.nataliekonberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0