Bara för att

Idag är det rätt stressigt. Vi ska ha kalas för min syster så alla bara springer runt och städar här hemma. Jag hade behövt plugga in det sista till mitt prov imorgon, men det för vänta tills ikväll när alla gäster har gått. 
Jag och pappa var ute och fixade till Pee Wee lite snabbt. Jag hade aldrig hunnit med att rida henne idag, så jag gick med henne i ridhuset så att hon i alla fall fick upp värmen i kroppen lite!
 
I övrigt så kommer nästa vecka vara väldigt tuff i skolan. Vi har 3 prov denna veckan + läxor.. Så jag är glad om jag överlever, haha! En "positiv" sak är att jag bara kommer gå i skolan 4 dagar. På fredag är det nämligen så att det är dags för operation och jag måste säga att jag är väldigt nervös! Det negativa med att stanna hemma den dagen är att vi har ett prov då som jag missar så därför kommer jag få åka in på en studiedag i mars och skriva det provet istället.. I MARS. Det känns skit faktiskt för då har vi redan börjat på nya kapitel.. Men aja, det finns inget jag kan göra åt det!
 
Jag är så sugen på att skriva och uppdatera här på bloggen med allt det ni vill att jag ska skriva om, men tyvärr får det vänta lite då jag måste prioritera mitt prov.. Men jag ska försöka ta mig tiden imorgon till att skriva ihop något roligt till er! Vi hörs vänner och ha en awesome dag
bjuder på en liten bild där min ponny visar sin nyfikna sida.. haha hon ser galen ut när hon gör så med ögonen!
 
 

Kommentarer
Anonym skriver

Vad är det för operation? :)

Svar: ögonoperation :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-01-26 // 13:39:13
Anonym skriver

hur gick det till när du började jobba för sweden models? Hur gör man för att söka som modell nånstans? :)

Svar: Det kan jag skriva i ett inlägg, tack för tipset! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-01-26 // 18:54:32
My skriver

Är du och din syster helsystrar? Ni är så olika och liknar inte varandra alls ?

Svar: Japp vi är helsystrar! Pappa har mörkt hår och mörka ögon, det har min syster också. Mamma är ljus med gröna ögon, så det har jag fått :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-01-27 // 07:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0