Min vecka

Jag hade tänkt skriva upp lite hur jag tänkt göra denna veckan, mest för min egna skull.

 

  • Måndag – Skolan såklart och direkt när jag kommer hem åker jag till stallet och fixar. Jag hade även tänkt rida ett dressyrpass på Pee Wee idag. Ikväll sen ska jag fixa lite i mitt rum, för vi håller på att göra vid lite där, sen blir det plugg som gäller.
  • Tisdag – Slutar sent i skolan så jag ska nog inte ut till stallet. Det blir plugg hemma helt enkelt!
  • Onsdag – När jag slutat skolan ska jag hem och rida lösgörande på Pee Wee. Sen kommer min kväll bestå av plugg.
  • Torsdag – Slutar tidigt i skolan så förhoppningsvis ska jag träna dressyr för helena. På kvällen sen blir det att plugga till alla prov inför v.5
  • Fredag – Efter skolan ska jag jogga Pee Wee lite i ridhuset. Hade inte tänkt att hon ska anstränga sig så mycket utan mest slappna av genom att få röra på sig lite. Sen hoppas jag att jag kan få ta det lugnt, men har jag inte pluggat intensivt i veckan så får min fredagskväll gå till plugg den med.
  • Lördag – Min syster fyller år, så det blir lite firande. Pee Wee ska gå dressyr i ridhuset, gärna pressa henne lite extra. Resten av dagen består nog av städning i huset och plugg såklart.
  • Söndag – Jag ska rida ut med Pee Wee eftersom vi ska ha gäster. När vi firat klart min syster ska jag kolla igenom lite företagsekonomi eftersom jag börjar min v.5 med prov i det.

Som ni ser så kommer denna veckan bestå av mycket av plugg. Min v.5 kommer att vara hemsk för vi kommer ha så otroligt mycket i skolan, så nu veckan innan måste jag plugga stenhårt så jag sen lätt klarar av nästa vecka. Pee Wee kommer nog att ha det väldigt lugnt nästa vecka, men det ska jag inte planera nu, haha. Denna vecka måste klaras av först!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0