Mitt arbete inlämnat ♥

Nu är ääääntligen mitt stora arbete inlämnat!!!! Mitt ena i alla fall... haha, jag har ett till som ska vara inne på söndag.. Men ett av dem är ur världen i alla fall!
 
Idag red jag ett dressyrpass Pee Wee i ridhuset vilket gick bra! Jag red inte igenom henne helt dock för jag och minna bestämde att vi skulle byta hästar den sista stunden. Så idag har jag även ridit herkules! Herkules är en c-ponny, precis som Pee Wee, med snabba och höga knälyft. Hans galopp var så otroligt härlig, så jag måste säga att det var roligt att få sitta på något nytt och annat än vad man brukar! 
Minna red även Pee Wee jättefint! Vänstervarvet var perfekt men sen är ju Pee Wee lite svårare i höger, men jag måste ändå säga att Minna var väldigt duktig! Pee Wee är ju en liten teknikponny, min buse.
 
Imorgon ska jag upp tidigt och rida ett dressyrpass i ridhuset. Efter det kommer hovslagaren och då ska jag passa på att mocka ut boxen så hon får det ljust och fräscht där inne! När det är klart ska jag snabbt hem och göra vid mig för att sedan åka på kalas och fira min kusin. En bra mysig dag helt enkelt!
sötnosar på bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0