Nyårslöften

Nyårslöften.. så här 8 dagar senare.. ;)

 

Mitt löfte detta året är att satsa. Vad jag än gör, en läxa, en tävling, en trevlig kväll med vännerna, en uteritt i skogen, allt! Jag ska satsa på alla sätt och vis!

 

Egentligen kan jag tycka att nyårslöften är lite överskattade. Visst det är nytt år och nya tag, men om du vill förändra något kan du göra det nu, just nu och inte vänta till nyårsskiftet. Du kan bestämma dig för att skärpa dig i skolan från och med nu och du kan bestämma dig för att förändra dig själv från och med nu o.s.v. Nyårslöften, nja asså.. det behövs inte känner jag! Jag kan bestämma mig för att sluta äta godis imorgon eller börja med att laga mat här hemma, haha. Dock är det väl för att jag är så extremt envis och därför blir det lätt för mig. Det var dåliga exempel.. men ni förstår väl någorlunda i alla fall ;)

 

Vet inte ens varför jag kom in på det. Men i alla fall så ska jag verkligen gå inför allt i år. Stå på mig, tro på mig själv och det jag gör helt enkelt!

 

Har ni några nyårslöften?


Kommentarer
ronja skriver

Frida, min allra finaste Frida. Du är så stark- go girl! Och så väldans fin dessutom.
Mitt nyårslöfte är ungefär detsamma och att detta året ska fyllas med otroligt mycket kärlek!

Puss ♡

Svar: Åh tack detsamma Ronja! Det låter dessutom som ett jättebra nyårslöfte! kram på dig vännen
Frida Fransson

Skrivet: 2014-01-08 // 22:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0