Planer för tävlingsåret!

I år ska vi bara ut på banan och ha riktigt roligt!
För några dagar sedan satt jag och tittade på vilken tävling som troligen blir vår första. Som det ser ut just nu kommer det att vara en nationell tävling i dagstorp i februari, det kommer förhoppningsvis bli vår första. Jag opereras en vecka innan men förhoppningsvis kan jag ställa upp ändå! 
 
Efter den tävlingen är det tyvärr ett uppehåll nere i skåne med nationella tävlingar. Så är det varje år.. Men antingen kommer vi att starta någon regional här nere i skåne bara för att hålla igång eller så blir det att åka längre upp i sverige på nationella tävlingar. Allting måste matcha med skolan och skolan måste skötas bra, så allting hänger på hur mycket jag har att göra där!
 
Längre än så är det inte planerat och längre än så går det inte att planera just nu. Alla nationella drar igång sen och då är det bara att köra på! 
En bild från årets bästa meeting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0