Snart dags!

Igår hann jag inte uppdatera någonting eftersom Fredrik var hemma hos mig. Idag är det även hans födelsedag, grattis till dig! 
 
Idag ska jag träna dressyr för helena. Sista gången innan operationen. Pee We vilade igår, men jag hoppas hon kan hålla sig lugn idag ändå, haha. När det är så kallt ute och hon får vila i en dag blir hon jättebusig nästa dag när det är dags att rida igen!
Efter och innan träningen idag är det plugg som gäller. Jag har en del jag vill ha klart innan helgen, så att jag kaaanske kan få ta det lite lugnt och ha myskväll med Emelie på lördag. Vi får se vad som händer, men det hade varit skönt att bara ha provet nästa vecka att plugga till.
 
Bara lite allmän update till er från mig, hihi
två bilder från min systers födelsedagskalas
 

Kommentarer
Anonym skriver

sluta så fin! :o

Svar: tack så mycket :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-01-30 // 18:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0