5 sanningar om mig själv

♥ Något jag verkligen ogillar är när folk lägger sig i. När de lägger sig i saker som inte har med dom att göra, liksom whyyy?
 
♥ Jag skulle aldrig i hela mitt liv vela vara "som alla andra". Jag gillar att sticka ut och vara mig själv!
 
♥ Jag och Pee Wee har bytat klubb och tävlar numera för Åsbo RF
 
♥ Jag är inte rädd för att säga vad jag tycker! Men, jag skulle ALDRIG säga mina åsikter med mening att såra någon. Det är, för mig, en väldigt stor skillnad!
 
♥ Förr tyckte jag att "positivt tänkande" var rent ut sagt skitsnack. Det funkade inte att tänka positivt.. Allting var precis likadant i alla fall! Men nu känns det som att det är positivt tänkande det jag lever på. Jag har typ lärt mig och nu känns allt mycket lättare! Det underlättar främst för mig själv, men även folk i min omgivning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0