Besök på sjukan idag?

Jag har haft ont i min mage hela veckan och igårkväll svullnade vänstersidan upp. Från mitten av magen ut till lite under revbenet var jag supersvullen och ut av det hade jag blivit stenhård också! Detta var på vänstra sidan av magen, på den högra var allt normalt! När man rörde över svullnaden fick jag även typ små "singnaler" om att jag skulle kräkas.. så vi bestämde oss för att kolla upp det och därför har jag stannat hemma idag! 
Nu när jag vaknade hade dock svullnaden gått ner ordenligt så det enda jag känner är att jag mår illa när man rör där. Menmen, vi får se! Vi ringer in och frågar vad dom tror att det kan vara och ser ifall de tyckar att det är lönt att åka in och kolla det nu när svullnaden ändå har lagt sig. Vad tror ni att det kan vara?
 
För övrigt idag ska jag även till Tandläkaren, rida min lilla ponny och plugga en hel del! Har prov på onsdag, så det är dags att sätta igång nu.
Vi hörs mer under dagen
 
 

Kommentarer
Anonym skriver

tråkigt med magont :( själv haft magkatarr och det fick jag pga stress och att jag hade ätit ngt konstigt. Tänk efter ifall du har ätit något annorlunda eller så som kan ha orsakat det. Kanske något du fått i dig när du åt på emporia?

Svar: Du hade rätt om att det var magkatarr tyvärr! :/
Frida Fransson

Skrivet: 2014-03-31 // 14:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0