Bilder från spaet!

I söndags var vi på spa hela dagen för att fira min mammas födelsedag, vilket var riktigt mysigt!
Först när vi kom dit så började vi med ett värstingpass i gymmet allihop och sedan gick vi och gjorde vid oss för att hoppa i poolen. Det var perfekt temperatur där i så det blev svalkande men absolut inte kallt! När vi slappat där ett tag så gick vi till det varma typ "inne bubbelbadet" som var supermysigt. Det var alldeles mörkt förutom några små lampor i taket! När vi varit där en stund så gick vi och duscha för att sedan gå vidare till våra behandlingar. Jag tog själv en hotstone massage, vilket var otroligt otroligt skönt! Jag var nära på att somna flera gånger, haha. 
När vi var klara med våra behandlingar så var vi super trötta allihop så vi tog lite fika och gjorde vid oss för att gå på restaurang. Det var verkligen så fint inne på restaurangen, ja inne på hela spaet måste jag säga! 
När vi käkat klart så tog vi bilen hem och lyssnade på massa bra musik på högsta volym!
 
Stort grattis till dig världens bästa mamma! ♥
Hur där såg ut:
Andra bilder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0