Brunstigt sto!

Haha jisses vad Pee Wee brunstar! När hon gick förbi boysen idag så gnäggade hon lite fint och skulle stanna och lukta och vara riktigt söt bara. Mot mig var hon dock lite surare, haha! Det negativa med ston..
Idag gick det sådär när jag red. Kunde inte riktigt hitta knapparna på henne och få igenom henne helt. Kan ju också bero på hennes brunst.. Jag väljer att skylla på det idag i alla fall så känns det bättre ;) Haha eller inte..
Nya tag på måndag, då jäklar!
 
Nu ska jag göra vid mig för ikväll kommer mormor och morfar över och äter god mat!
 

Kommentarer
Nicole skriver

Hej! Jag undrar vad du tycker om tränsen aurora och sirius? de är på hööks. Tycker du att man kan ha sirius som dressyrträns fast med ett svängt glittrigt pannband till? Typ som ditt träns, du har ju också smal nosgrimma. Vilken av aurora oh sirius tycker du är snyggast? :)

Svar: det kan jag svara på i ett inlägg :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-03-15 // 17:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0