Godmorgon!

Idag börjar jag lite senare då vi ekonomiklasser ska ha en förelänsing. Så idag har vi totalt bara 2 lektioner. Efter skolan idag ska jag och tjejerna till emporia och mysa, senare på kvällen sen ska vi äta på Vapiano. Ska bli riktigt roligt och mysigt! 
Pee Wee får vila idag då hon har gått jättetufft sedan i lördags. Igår när jag och minna red ut så hade hon fortfarande massor av energi kvar och ville bara galoppera hela tiden, haha! Men hon kändes faktiskt jättefin denna gången också, väldigt mjuk i sidorna!
Nu ska jag börja göra vid mig inför skolan, vi hörs senare idag!
Tog mig tid till att göra en lite godare frukost än jag brukar! I vanliga fall är det bara två mackor som jag käkar på tåget men idag blev det:
- 2 mackor
- 1/2 Avokado
- 2 skivor ananas 
- 1 glas C-vitaminvatten

Kommentarer
Anonym skriver

hej! hur går det med försäljningen av pee wee? har det kommit några och tittat på henne eller är det någon som är intresserade? :)
btw din blogg är jätteinspirerande! plugginläggen var jättebra!

Skrivet: 2014-03-28 // 21:33:42
Anonym skriver

hej! hur går det med försäljningen av pee wee? har det kommit några och tittat på henne eller är det någon som är intresserade? :)
btw din blogg är jätteinspirerande! plugginläggen var jättebra!

Skrivet: 2014-03-28 // 21:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0