Lever i paniken!

Just nu vet jag inte riktigt vad det är med mig. Jag sover inte alls på nätterna, och jag kan inte komma ihåg senast jag gjorde det heller. Jag har ont i magen för att jag känner stress och oro för minsta lilla sak som händer, även om det är en positiv sak. Jag har panik över alla prov och arbeten i skolan fastän allt går bra. Jag har ont i hela min kropp, bokstavligen. Hela min vänstra sida i ryggen och axeln är förstörd, så fort jag bär något är jag nära på att börja gråta. Det gör fruktansvärt ont hela tiden. Inte nog med det så har min högra arm tagit efter. Igår kunde jag inte sträcka ut den helt för att musklerna i överarmen var svullna och det gjorde så ont. Jag kunde knappt bära ut min tallrik i köket när jag ätit klart och idag ska vi ha livräddningsprov i skolan, jippiii!
 
Tack för att tigerbalsam finns så att jag får mig själv till att gå runt! Haha nej men allvar, jag är så trött på mig själv och min ständiga oro. Men jag har ingen aning om hur jag ska ta mig ur det! bläää på this shit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0