Mer hårtips! Håroljan är guld värld

I slutet av förra veckan fick jag hemsickat en ny hårolja som är från Joico, den är riktigt riktigt bra! Jag använder en pump i håret efter jag duschat, samt en halv pump i topparna när håret är tort. Jag har inte använt det så länge men jag känner redan en stor skillnad!
 
Joico är ett proffessionellt ledande varumärke inom hårvård som är representerat i mer än 60 länder runt om i världen. Märket är känt som "the Healty Hair Company" och använder sig av modern forskning och kvalitetsingredienser för att skapa produkter som garanterar ett friskt hår. Den oljan som jag tipsar er om idag är en olja som gör håret lenare och glansigare med bättre elasticitet och spänst. Man får snabbt mjukt och lätthanterligt hår! Joicos unika sammansättning av naturliga oljor återställer håret och ger livfullhet och glans såklart. Det är en riktigt bra olja som jag absolut tycker att ni alla bör testa!
 
Ni hittar den hos te.x Capa Frisörer i Lund, men ni kan även hitta den på Joicos hemsida som ni kommer till genom att klicka på någon av bilderna!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0