Min stil utanför ridsporten!

Jag fick en önskan om att jag skulle visa och berätta lite mer om "min stil" utanför stallet. Jag måste säga att det var en väldigt svår uppgift.. haha! Det tog lång tid att hitta bilder där man har klätt sig "lite finare" för att man ska iväg någonstans, så vissa bilder är gamla. Men fortfarande saker jag mer än gärna har på mig! Får bli bättre på att ta outfit-bilder helt enkelt ;)
Här ser ni ett par bilder med kläder jag har på mig i vardagen. Jag gillar att variera min stil och känna mig lite fin när jag går till skolan. Det blir mycket roligare att gå dit då på något konstigt vis, haha! ;)
Ibland vill jag ha på mig något som ser lite mer seriöst ut med kavaj och hela köret. Jag älskar kavajer och skjortor, det är bara så snyggt och passar alltid till allt.
Ibland vill jag ha på mig något som är lite mer gulligt-snyggt. Jag vill inte att det ska se fjantigt ut, men något lite mer tjejigt. Seriöst och stilrent men med lite gladare färger.
Ibland känner jag för att ha på mig något lite tuffare, eller vad man ska kalla det. Lite mer coolt. Snygga skinnbyxor, vanlig blus och en annorlunda jacka blir perfekt!
På den understa ihopklippta bilden ser ni några riktigt typiska vardagsoutfiter i "min stil". Ett par snygga byxor med en snygg blus blir ju super.
På dessa bilderna ovan ser ni kläder jag har på mig när jag ska träffa vänner, träffa släktingar o.s.v. Det är den stilen av kläder jag har på mig när jag ska iväg på något mer speciellt.
På vissa bilder kan ni se att jag har väldigt färglada kläder på mig som jag sedan matchar ihop med något lika färgglatt. Jag gillar när man vågar sticka ut på det viset och vågar bära färg! Stort plus på det!
På någon bild kan ni se att jag bara har allting i vitt. Jag kan tycka att det blir väldigt snyggt för man får en sån fräsch känsla. Där finns en bild där jag bara har en vit spetsklänning till ett par väldigt färgglada skor, det är också något jag är väldigt förtjust i! 
 
Det var väldigt svårt att hitta bilder och det är ju aldrig lätt att försöka förklara sin stil. Men det här är jag och det jag gillar i klädväg! Jag kan ju tyvärr inte få med allt. Jag gillar ju även boyfriend-jeans då jag tycker det ser väldigt fräckt ut. Men tyvärr hade jag ingen bild med det. 
Men jag hoppas ni blir nöjda i alla fall och fått en liten inblick i "min stil"!

Kommentarer
Fanny skriver

Jag ÄLSKAR verkligen din stil, du har alltid riktigt snygga och stilrena kläder/outfits! <3 kram :)

Svar: Åh tack så mycket! kram :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-03-14 // 18:43:31
Anonym skriver

gud va fin stil du har! skulle vilja åka och shoppa och låta dig välja kläder till en haha! :)

Svar: Tack! Det hade varit väldigt roligt, haha :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-03-14 // 19:37:58
anna skriver

Den gröna klänningen med öppen rygg var väldigt fin!! Jag vet att det var ett tag sedan du köpte den. Men vilken affär kommer den ifrån?

Skrivet: 2014-03-14 // 23:19:31
Minna skriver

Såå snyggt! ;) <3

Svar: tack minna! :) <3
Frida Fransson

Skrivet: 2014-03-15 // 13:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0