Mitt tips till fint hår!

Mitt hår är jätteviktigt för mig så därför hade jag tänkt att jag skulle berätta hur jag sköter mitt hår och vilka produkter jag använder.  Jag kommer från och med nu skriva några inlägg då och då där jag skriver lite om mina favoritprodukter till håret . Det märket jag har mina produkter i som jag tycker ger bäst resultat är Joico.

 

Produkter fån Joico gör mer än att bara se till att ens hår ser bra ut. De både repererar, återuppbygger och skyddar håret samtidigt som de gör håret starkare och friskare! Alla förstår ju att ett friskt hår är lättare att ta hand om. Det är glansigt och blir enklare att styla. Alla Joicos produkter innehåller Quadramine Complex, kreatinprotein, som reparerar och skyddar håret inifrån och ut.

 

Jag tycker personligen att Joico har de absolut bästa produkterna! Ni kan hitta dem bland annat hos Capa Frisörer i Lund. Testa, ni kommer inte bli besvikna! 

 Jag använder både shampoo, balsam och hårolja från Joico. Det finns fler produkter som jag använder där ifrån, men de kommer upp senare då och då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0