Ny outfit!

Nu är två prov avklarade vilket verkligen är skönt! Dock kändes det inte så bra, men vi får se hur det blir. Jag har ju ett till stort prov imorgon, så egentligen har jag inte tid till att sitta och skriva här. Men jag kände att det behövdes ;)
När jag var klar med mina prov idag så åkte jag och mamma till hööks och köpte bettet Pee Wee går så bra på, fast i rätt storlek. Hon är så liten så vi var tvunga att åka och köpa ett mindre, haha! Jag såg också en underbart fin outfit till häst i skyltfönstret och bestämde mig för att köpa den. Grönt är ju bara såå snyggt på fuxar! Längtar till onsdag, då ska den prövas på min lilla skrutt ♥
Två dåliga mobilbilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0