Pee Wees utrustning!

Önskeinlägg
Här ovan ser ni bilder på Pee Wee's utrustning. På bild...
 
1. & 2. Ser ni hennes träns och pannband. Jag kan inte riktigt svara på vart allt kommer från då vi köpte en grund och fick sedan byta massa delar för att det skulle passa. Hennes mule är ju jätteliten så det tog jättelång tid för oss innan vi hade ett helt träns där allt passade perfekt! Men på de två bilderna ser ni hur det ser ut från sidan och framifran i alla fall. 
Jag gillar faktiskt hennes träns. Jag tycker det är stilrent, och som ni vet vid det här laget, så är jag väldigt förtjust i det stilrena ;) Det är liksom ett helt vanligt träns! Dock hade jag velat ha en svart lite bredare och lackad nosgrimma när jag tävlar som jag berättade i ett inlägg för lääängesedan. Men det får jag ta efterhand!
 
3. ser ni hennes sadel som är en presstage. Den är väl helt ok, men jag hade velat att den skulle varit lite mer bekväm för mig! Men där ser ni hur den ser ut i alla fall.
 
4. ser ni en typisk vardagsoutfit jag har på Pee Wee! Det är ju då hennes sadel och träns med vilket schabrak som helst. När jag inte tränar för helena så använder jag benskydd på henne istället för lindor så att det ska gå lite snabbare för mig själv. Och för att det ska bli mindre att tvätta, haha ;)
 
Har ni några frågor eller något i hennes utrustning som ni vill se närmare på så är det bara att säga till så fixar jag det!
 

Kommentarer
Anonym skriver

Ååhh vilket roligt inlägg!!!! :D jag undrar vad märket heter på ditt pannband pannband! :D

Skrivet: 2014-03-15 // 12:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0