Planering för veckan!

Såhär kommer min vecka att se ut:
  • Måndag - Pee Wee får vila. Jag har egentligen d-dag (studiedag) men eftersom jag missat prov pga att jag skulle opereras, så fick jag åka in och skriva de. Min kväll fick sedan bestå av ännu mer plugg!
  • Tisdag - Pee Wee ska gå dressyr. Jag skulle egentligen gå på ***********möte men det blev flyttat till nästa tisdag. Vad mötet handlar om får ni reda på när jag varit på det ;) När jag kommer hem ska jag ut på PW och ta det lite lugnt på kvällen.
  • Onsdag - Pee Wee ska gå dressyr och sedan ska jag börja plugga lite på mitt prov som jag ska ha nästa vecka. När jag kommer hem från stallet ska jag powerwalka. I övrigt ska jag försöka koppla av lite och ta det lugnt för en gångs skull.
  • Torsdag - Slutar tidigt i skolan, men jag och en kompis ska sätta oss i lunds statsbibliotek och arbeta på vårt projekt som ska vara klart på måndag. Pee Wee får vila.
  • Fredag - Efter skolan ska jag skynda mig hem och rida Pee Wee. Har inte riktigt bestämt mig än för vad jag ska hitta på med henne. Tror att det antingen blir en lååång uteritt eller dressyr. Efter stallet ska jag skynda mig hem och fixa mig för att sedan fira en vän med kompisar!
  • Lördag - Jag ska rida Pee Wee. Vet inte här heller riktigt vad jag ska hitta på, men det kommer väl upp någon idé snart. I övrigt blir det plugg inför provet och packa senare på kvällen.
  • Söndag - Vi ska åka på en lång och skön spadag för att fira mamma! Ska bli riktigt skönt att få massage och bara få slappna av och samla en massa energi! 
Min vecka från och med idag är faktiskt ganska lugn. Jag ska göra saker, men det är saker jag vill göra liksom, haha ;) If you know what i mean? Inte en jäkla massa prov och hoppa över att göra roliga saker pga det.
Hoppas ni också får en bra vecka!
två bilder från lunchen idag när vi sitter och värmer oss! Så skönt att solen äntligen tittar fram!
 

Kommentarer
Anonym skriver

Hej det pannbandet du har på Pee Wee, vad är det för märke på det? Har läst att du köpt det på marietorp men vad är det för märke på det? Tycker det är så fint!! :)

Skrivet: 2014-03-12 // 07:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0