Planering för veckan!

Halva veckan har redan gått.. Men jag tänkte att jag skulle passa på och göra en planering i alla fall.

 

Måndag – Skola, Rida dressyr och plugga spanska.

 

Tisdag – Studiedag, rida dressyr, ta det lite lugnt och plugga spanska på kvällen

 

Onsdag – Skola och sedan plugg i samhäll hela kvällen.

 

Torsdag – Riksdagsrollspel i skolan till 12.00, efter det är jag ledig. Min eftermiddag kommer att bestå av PW och spanska plugg.

 

Fredag - Spanskaprov i skolan. Rida ut på Pee Wee när jag kommer hem. Om jag orkar ska jag plugga samhäll, annars blir det bara mys med familjen.

 

Lördag – Rida dressyr samt plugga till både ekonomiprov och samhällsprov

 

Söndag – Rida dressyr samt plugga till både ekonomiprov och samhällsprov

 

Måndag – Jag har studiedag egentligen men eftersom jag var hemma för att jag skulle opereras så missade jag prov. Därför ska jag in till lund vid 12 och skriva ekonomiprov och en liten del i spanska. Pee Wee kommer att vila för jag ska plugga när jag kommer hem inför mitt samhällsprov.

 

Tisdag – Prov i samhälle. Slutar dock lite tidigare eftersom jag ska iväg på ett super spännande och roligt möte :D

 

Såhär långt har jag planerat mina dagar. Som ni ser själva så kommer jag att ha mycket mycket plugg fram till tisdag, men efter det blir det lite lugnare. Men denna vecka kommer jag att sitta spikad framför mina böcker! Hoppas ni har en roligare vecka än jag ;)

Bildbrist

Kommentarer
Anonym skriver

Heej! Jag skulle verkligen vilja veta vad du tycker om PS of Sweden tränsen? Tror du att de är bra? Snälla svara på detta! :)

Svar: Jag vet faktiskt inte! Jag är inte alls insatt i sådana saker. Men jag kan ju tänka mig att de är bra eftersom alla som köpt tränset är väldigt nöjda :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-03-05 // 17:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0