Riksdagsrollspel

Idag har vi haft riksdagsrollspel tills vi slutade 12.00. Jag var faktiskt ganska nervös inför detta då man såklart vill att sitt parti ska vinna, men det var faktiskt riktigt kul! Alla var så serius klädda med svarta byxor och kavaj med en skjorta eller blus. Och alla killar hade kostym. Haha, man kände sig verkligen "viktig" när man satt där i stadshuset ;) Ett plus var att vårt parti fick igenom allt det vi ville förutom en sak, super nice ju!
När vi slutat gick jag och några vänner för att käka på mcdonalds. Såg väldigt roligt ut när alla satt och käkade hamburgare i kostymer, haha! 
 
Nu fortsätter min dag med plugg..

Kommentarer
Anonym skriver

varför svarar du inte på kommentarer längre? :)

Svar: Det gör jag. Har bara haft mycket att göra :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-03-08 // 08:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0