Skrattade så mycket..

..när en kompis som också är sjuk skickade denna bilden! Det är ju typ världens bästa bild?! haha
 
Jag är tyvärr fortfarande sjuk och ligger hemma i min säng. Dock har jag vaknat kl 7 både torsdag och fredag.. När man väl får chansen att sova så går det inte! Jag hatar att vara sjuk, det är ju bara för tråkigt och man kan ju inte göra någonting. Aja, nu ska jag sluta klaga!
 
Eftersom jag ändå ligger hemma så känner jag att jag har mycket tid till att skriva långa/speciella inlägg här på bloggen. Men jag är lite tom på idéer när det gäller vad jag ska skriva om. Jag har några önskeinlägg som ligger och väntar, så det ska jag få gjort. Men jag tänkte fråga er om ni har några idéer på vad ni vill att jag ska skriva om? Blir superglad om ni kommer med förslag!

Kommentarer
Anonym skriver

Skriv åsiktsinlägg! Typ om hästar och vanliga kläder och sånt! Eller om tävlingar osv.
Vad tycker du om aurora dressyrtränset på hööks? Och vad tycker du inte man ska ha för utrustning på en häst? Både utseende och funktion :)

Svar: Tack för tipsen! Är det något speciellt i åsiktsväg du vill läsa om? :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-03-14 // 09:32:05
Anonym skriver

Brukar du slinga ditt hår?

Svar: Jag slingar mitt hår 1-2 gånger på vintern. Annars gör jag det aldrig! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-03-14 // 09:32:26
Anonym skriver

Hur kan du va så snyggt smal? :)

Svar: Tack, vad glad man blir! Jag kan skriva ett inlägg om min träning :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-03-14 // 09:33:56
Mia skriver

Kan du inte ge tips på olika snygga kläder? Typ snygga vårjackor, snygga jeans o.s.v. Jag vet inte om du skriver om så mycket mode eller om du bara skriver om hästar. Men det hade vari roligt tycker jag :)

Svar: Jag ska absolut försöka hitta något sånt roligt! :) tack för tipset!
Frida Fransson

Skrivet: 2014-03-14 // 12:38:27
Anonym skriver

ha frågestund!! :)

Svar: Det kan jag ha snart! :) tack för tipset!
Frida Fransson

Skrivet: 2014-03-14 // 16:12:03
Anonym skriver

Skriv och berätta om hästarna och människorna i ditt stall? :)

Skrivet: 2014-03-15 // 13:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0