Spa och mysdag med la familia

Godmorgon alla glada! Idag ska jag och familjen iväg på en spadag i Båstad. Vi startade upp dagen med en härlig "hotellfrukost" med bacon, ägg och alltihopa. Riktigt gott! Nu ska vi snart ge oss iväg och det första vi ska göra när vi kommer fram är att gymma. Efter det blir det bubbel, massage och god mat. Vilken söndag va? Finns inget bättre sätt att ladda upp inför veckan! Det kommer bli supermysigt!
Jag ska se om jag kan uppdatera er något under dagen eller om det kommer bli helt mobilfritt. Så länge önskar jag er en bra söndag!

Kommentarer
Anonym skriver

hade inte du kunnat skriva ett inlägg om hur man ska tänka för att få pluggmotivation? går natur och har ingen motivation till att verkligen sätta mig ner och plugga. du verkar ju vara jätteduktig på att plugga! :)

Skrivet: 2014-03-18 // 16:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0