Superponnyn!

Träningen idag gick såå bra! Vi tränade mest på samling, hur jag ska känna liksom när jag riden. Vad det är för känsla i de olika lägen jag ska sträva efter. Jag tycker att Pee Wee har blivit en HELT annan häst att rida nu! Hon är så avslappnad, arbetsvillig och använder sin energi till rätt saker. Det känns som att hon vill lära sig saker hela tiden! Vilket gör att det blir mycket enklare för mig också.
Något jag är väldigt glad över är att vi har hittat ett bett som passar henne super. Hon trivs verkligen jättebra på det och jag tror att det är en stor anledning till att hon är så avslappnad nu när hon blir riden.
Ååh, jag bara längtar efter att få rida varje dag nu, det är så kul när man känner att man utvecklas så mycket som ett ekipage! Jag är glad att jag åkte till stallet för att träna fastän jag mådde så dåligt!
 
Imorgon tror jag faktiskt att jag ska rida ut en lång runda i skogen. Hade inte tänkt göra något med henne imorgon, men jag ändrar så att hon får vila på fredag istället för imorgon. 
Min lilla ponny blev så fin i sin nya gröna outfit tycker jag!

Kommentarer
Anonym skriver

Hej vad är det för märke på pannbandet som du har på pee wee? Vet att det är från marietorp men vad är det för märke? :)

Skrivet: 2014-03-13 // 07:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0