Träna Träna Träna!

Jag har nyss varit och powerwalkat, så det är snart dags för frukost! Jag är såå hungrig. Åt ingen kvällsmat igår eftersom jag mådde illa, så jag verkligen längtar efter frukost, haha!
 
Min dag idag kommer att vara supertråkig.. Jag ska plugga, sen plugga, efter det plugga, och efter det rida (vilket dock är roligt), och sen plugga igen! URK
 
Tänkte bjuda er på de låtar jag lyssnar på när jag tränar! Spelar dom om och om igen hela tiden: 
Lyssnar även på "panda da panda - då har vi förlorat allt". Men jag hittade inte den på youtube så ni får lyssna på spotify.

Kommentarer
Anonym skriver

hej kan inte du göra ett inlägg om vad för pannband i dressyr du tycker är snyggast? Gärna med bilder också! :D

Svar: Det kan jag absolut göra! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-03-09 // 20:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0