Vad tycker jag om Aurora och Sirius tränsen på hööks?

Hej! Jag undrar vad du tycker om tränsen aurora och sirius? de är på hööks. Tycker du att man kan ha sirius som dressyrträns fast med ett svängt glittrigt pannband till? Typ som ditt träns, du har ju också smal nosgrimma. Vilken av aurora oh sirius tycker du är snyggast? :)
 
Hej! Jag tycker verkligen att aurora tränset är ett fint träns. Det är ett träns jag själv skulle vela ha till min häst! Så det tränset är helt klart en 10 poängare för mig! Sirius tränset är också ganska fint. Men om man ska välja mellan aurora och sirius tränset så skulle jag valt aurora till dressyr. Jag är ju väldigt svag för breda nosgrimmor fastän jag inte har det själv! Men abolut kan du har sirius tränset i dressyr. Hade varit jättesnyggt att mixa ihop det med ett brett silver/guld pannband! :)
 Tränsen kommer från Hööks

Kommentarer
Anonym skriver

åh tack så mkt för svaret!! :D jättekul att höra din åsikt! köpte nämligen aurora tränset för ett tag sedan, men har nu upptäckt att där nosgrimman tar slut (på sidorna) så tycker jag att det klämmer mot min hästs kind... han verkar inte störas av detta men känns inte riktigt bra.... hur hade du gjort? :)

Svar: Ingen fara! tack för tipset! Jag hade kollat upp om det finns en mindre storlek på nosgrimman någonstans till en början. Någonstans måste dom ha en liknande nosgrimma i mindre storlek som passar! Annars kan man lägga in mjuka "paddar" för tränset för att skydda från skav :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-03-23 // 18:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0