Vår nästa tävling!

Min och Pee Wees nästa tävling är den 5/4 Klippans RK där ska vi starta LA: P1 och FEI Inledande.
Jag ser verkligen fram emot denna tävlingen då det var längesedan vi tävlade och för att det är så mycket starter i den ena klassen, super kul! I LA: P1 är där 13 st startande och 2 reserver. När det gäller c-ponnys så brukar det faktiskt inte bli så många som startar på regional nivå, 4 - 8 ungefär. Men nu är det hela 13 vilket är riktigt roligt! I FEI Inledande är där dock bara 4 startande men jag ser ändå väldigt mycket fram emot detta!
I LA: P1 så blir där 3 placerade och i FEI Inledande är det vinnaren som tar allt.
 
Mina mål för denna tävling är främst att ha roligt och att göra så bra ifrån mig jag kan såklart. Jag ska göra mitt bästa som vanligt, mer än så kan man inte göra! Jag vill bara visa upp hur fin Pee Wee blivit på senaste tiden och sen är det en bonus om man kan få lite creed för det. Hade varit roligt om även domarna såg våra framsteg som vi gjort nu på senaste!
 
Planen fram till tävlingen är bara att rida på. Träning träning och träning är det som gäller! Dock vill jag att den ska vara väldigt varierad så att hon tycker att det blir extra roligt sen när hon väl går dressyr. Hon har varit väldigt positiv till arbete den senaste tiden så det ska förhoppningsvis inte bli några svårigheter med det :)
 
Idag är det exakt 2 veckor kvar, TAGGA!

Kommentarer
cornelia ♥ skriver

Jag ska dit med min nya ponny! :)

Svar: åh vad roligt!! då ses vi där :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-03-24 // 07:36:37
Blogg/Hemsida: http://cornelias.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0