Lite allmänt!

Igår var ett par klasser från vår skola i Skrylle och vandrade 1,5 mil. Det var såå jobbigt men jag måste erkänna att jag tycker sånt är ganska mysigt också, haha! När vi vandrat klart så åkte jag hem och fixade mig för att sen gå på Lundakarnevalen med Alicia, Emily, Elias, Fredrik, Filip och Oskar! ;) Efter det käkade vi pizza och snackade litta! Jag var supertrött så när jag kom hem så somnade jag direkt!
 
Idag ska jag ladda upp inför tävlingen imorgon med att träna för Helena, tagga! Har perfekta starttider så får hoppas att vädret håller i också. Även idag ska jag till Lundakarnevalen och kolla på Linnea Henriksson live 21.00! Ha en awesome dag ♥
Efter Lundakarnevalen    (Emily, Elias, jag, Fredrik, Oskar, Filip och Alicia tar bilden)
(Alicia, Carl, Elias, Emily och Emelie)
Vandringen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0