Skolan i fokus!

Just nu har jag supermycket i skolan! Många skolarbeten, nationella prov och vanliga prov i luften. Just nu känner jag mig väldigt stressad och måste tyvärr prioritera bloggen sist. Jag uppfattade det som att vi inte hade så mycket kvar, utan bara de nationella. Men jag hade fel.. Vi har fortfarande en hel del viktiga arbeten som ska göras! Suck, det tar ju aldrig slut! Nu ska jag i alla fall sätta mig ner och påbörja ett av alla arbeten, vi hörs när jag hinner!
Här har jag skrivit upp en del av sakerna som är kvar att göra, dock finns inte alla med här. Jag skriver alltid upp saker som ska göras, jag tycker att det är jätteskönt att kunna stryka över saker sen efterhand! Underbar känsla
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0