Tävling imorgon med min prinsessa!

Usch vilken vecka det har varit, och nästa kommer blir värre! Skolan tar slut på all energi jag har och den är även det ända jag går och tänker på hela tiden! MEN det är bara 20 skoldagar kvar, så det är bara till att stå ut!
 
Pee Wee har varit superfin hela veckan. Hon har haft rätt mycket vila eftersom skolan har fått prioriteras först. Förra veckan gick hon 2 joggingpass, annars har hon inte gjort något alls. Hon har alltså just kommit igång denna veckan, men hon verkar ha trivits med att få ta det lite lugnt. Hästar behöver det med!
 
Idag har hon fått nya skor och jag har myst, pussat på henne och gjort henne fin inför morgondagens tävling. Jag kommer att få stiga upp med tuppen då jag har min första start 9.46 och sen min andra 11.40. Hade mer än gärna velat få sova ut eftersom jag känner mig helt sliten. Menmen, så är det ju att tävla ;) 
 
Nu ska jag putsa utrustning, planera och mysa med mamma! Ha en bra fredag
Två gosiga bilder på oss som togs efter träningen i onsdags! Så fin har hon aldrig varit som hon var den träningen! ♥

Kommentarer
Anonym skriver

Hur ofta putsar du ditt träns och vilka produkter använder du? :)

Svar: Jag putsar min utrustning endast inför tävling. Alltså så putsar jag en gång i veckan om jag har 3 tävlingshelger i rad. Men sen om det är vinter så putsar ja inte på 3 månader, så det är väldigt olika ;) jag använder helt vanligt "tvål" och läderfett som man kan köpa var som helst!
Frida Fransson

Skrivet: 2014-05-09 // 21:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0