Tävlingar 2012 Del 2

6 Juni Ringsjöortens RF (glömde detta i förra inlägget) - Kommer ihåg att jag var jättesjuk med feber och ja kände mig jätteyr men det hindrade inte mig, tillsammans blev jag och Pee Wee klubbmästare av ponnys!
Det här var vårt största mål 2012 och även vårt första meeting tillsammans! Jag skriver bara upp resultaten och länkar till de inlägg jag har skrivit mer om det i för de som vill läsa mer detaljer.
6 Juli - Har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv, det var bara en reg LA:1 men mina nerver tog över så det blev 64 %
HÄR kan ni läsa mer om denna dag
7 Juli - Allting var positivt och jag hade roligt vilket visade sig i resultatet! Debut i lagtävlan för ponnyallsvenskan på 65,7 % och en fjärde placering!
HÄR kan ni läsa mer om denna dag
8 Juli - Vi lyckades ta oss till A-finalen vilket verkligen inte var väntat och det var vi nog inte riktigt redo för, debut i LA:4 på 58,6 %
HÄR kan ni läsa om A-finalen
 
11 Augusti Flyine Ryttarförening - Startade både regional LA:1 och LA:P1 och i LA:1 slutade det på 66,3 % precis utanför placering och i LA:P1 slutade det på 57 %
Tävling inne i den värmen var inte roligt kan jag säga..
 
26 Augusti Osbyortens RF - Regional LA:1 på 67 % och vinst! Regional LA:P1 63 % och även vårt första nationella kval!
 
8 september Ringsjöortens RF - Regional LA:1 på nästan 67 % och en andra placering!
Regional LA:P1 på 62,3 % och vinst!
16 september Åstorportens Ryttarförening - Regional LA:P1 på 57,6%, hon blev tyvärr jätterädd på den ena kortsidan hela tiden då där stod två koner
 
3 november Skabersjöortens RF - Regional lagtävlan för ponnyallsvenskan och regional LA:P1.
I Lagtävlan fick vi 60,6 % tar på mig det eftersom jag red fel och kunde inte programmet!
I LA:P1 gick det bättre, slutade på 64 % och en vinst!
11 november Lillhagens Ridklubb - Regional LA:1 och LA:P1.
I LA:1 släppte dom in långt innan start + att Pee Wee blev den enda hästen i hela ridhuset och då blev hon jättespänd, slutade på 61,8 %
I LA:P1 satte jag mer press på Pee Wee så att hon hade andra saker att tänka på inne på banan om det skulle bli samma sak igen och hon var jättefin, det var även första gången vi fick till galoppen superbra inne på banan och jag var sååå glad när jag kom ut! Jag kände att resultatet spelade ingen roll för galoppen kunde vi ätnligen för första gången ha samlad med energi inne på banan ♥ Slutade på 64,4%
 
Detta var alla våra tävlingar 2012. Detta har verkligen varit mitt och Pee Wees mest framgångsrika och bästa tävlingsår någonsin! Kan inte beskriva med ord hur glad jag är för denna ponny och vårt fantastiska år ♥
Resultatet för detta år:
 

Kommentarer
Sofia skriver

Grymma är ni! Grattis :)

Svar: tack! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-01-05 // 08:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0