Yesterday/Today!

igår hann jag inte skriva fler inlägg för vi åkte till min farmor och var där till sent, så igår var det dålig uppdatering.
Idag ska det bli ändring på det hoppas jag! ;) Ska skriva lite om gårdagens ridpass o.s.v
Om det är något ni vill att jag ska skriva om så får ni gärna tipsa!

Dagens schema:
Ta det lungt till kl 12
kl 12 halv 1 ungefär tror jag att jag ska till stallet, ska rida, mocka, byta vatten i hagen och boxen, sätta hö, sätta mat och mocka ut heeela hagen! Så kommer vara där ett bra tag!
Vad ska jag göra sen? vet inte riktigt, blogga, kanske dyker upp något som behövs göras.
Mamma sa att hon ville följa med mig idag när jag red, så nu ska jag gå och sätta kamera batteriet på laddning! ;)

Vi hörs!
/FridaFransson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0