Kyra K Clinic

Kom på att jag fortfarande inte lagt upp några bilder ifrån Kyra Ks Clinic som jag var på för väldigt längesedan. Jag kommer inte ihåg så mycket detaljer längre så jag laddar mest upp bilder och berättar lite kort om varje bild.
Kyras Clinic var i alla fall toppen och jag är så glad att jag gick! Får ni någon gång tillfället att gå på någon av hennes clinics så kan jag säga, ta den chansen, för hon var superbra och man fick så mycket inspiration!
Där var otroligt mycket människor och tittade! Detta är ändå bara ena läktaren. Undertiden Kyra pratade var alla knäpptysta!
Först red ekipaget runt lite inne i ridhuset medans Kyra tittade och sen fick ekipaget komma in till mitten och Kyra ändrade och berättade lite om allt möjligt för ryttaren och för oss på läktaren. Efter det fick ryttaren rida igen och testa sakerna Kyra sagt medans Kyra gav små tips hela tiden!
 
 
På bilderna ovan är det en unghäst som kommer gå långt! Riktigt Riktigt fin var den med stor luftig trav!
Sen red även Kyra själv och visade upp hur man skulle sitta och inte sitta och gav tips hela tiden. Vi skrattade väldigt mycket när hon skulle visa hur man inte skulle sitta, haha hon sa att många ryttare tryckte sig ner i sadlen och tryckte på och så visade hon då hur det såg ut! haha jag skrattade såå mycket, det roliga är faktiskt att man kan se vissa ryttare som rider så ibland!
Mia von Essen
 
 
Efter allt så fick prubliken ställa frågor till Kyra som hon besvarade bäst hon kunde!
Vilken upplevelse detta var!
(skriver inte namn på alla då jag inte vet till 100% vilka de är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0