7 dagar kvar

Idag ska jag ligga ute i solen så länge jag bara kan och bli så brun som möjligt inför skolavslutningen imorgon.
Jag kan knappt förstå att det är sommarlov imorgon, helt ledig, sol, bad, kan fokusera på Pee Wee och helt enkelt göra det jag vill med mina timmar på dagen! Det ska bli så himla härligt och detta årets sommarlov ska bli ett av mina bästa sommarlov någonsin har jag bestämt mig för, och det blir ju alltid som man tänkt sig, eller hur ;)
 
Dessutom kommer jag att inviga sommarlovet med meeting till helgen och sen dagen efter åker jag till Hong Kong i 2 veckor med Julia, hur underbart?! Kan knappt förstå att det bara är 7 dagar kvar, sen åker jag!
 
Ha en underbar dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0